Followers♥

Ahad, 23 September 2012

Aku suka Dia

Dekat sekolah semua dah kacau kacau aku dengan perkataan Meow Meow . alaaa comel nye hehe
name MEOW comel rite ? kaaaaaaaaan  :D
kita yang bagi dia gelaran kucing , then lame lame tersangkot meow meow pulak . HAHA!

Aku tak tahu lha kenape tibe tibe suka Dia , hahaha bongok jugak aku nie ,
aku ingat lagi iena cakap 'Dulu mase sekolah rendah kau tak suka kat dia pulak , nie da besar baru kau nak minat kat dia' haa macam gitu laa ayat iena , ahh bedal jela xD
start bile ntah aku suka dia , haa ! time aku jalan dgn syirah tak silap , bebual pasal ape nta , tetibe kita dua ckap dia comel lha ape lah xD haha !

then aku ingat tarikh and hari niy , 19/09/12 KHAMIS
Hari niy lha yang paling aku Malu !
errggh ~ iena jugak lha yang buat aku malu time kat surau .
time kat surau aku pika effa syirah and iena duduk lepak kat surau , then nmpak budak laki dah kelua . si meow ni pon duduk sebelah tangga . then iena amek makanan kucing pika bawak , tak tahu lha pulak time tu iena sengal sikit dia boleh tunjuk makanan kucing tu kat meow xD
iena letak kat tembok then cakap ' eh, nie Maya bagi '
budak nie bole pulak jual name aku -,-
perrrh time iena tunjuk benda ala makanan kucing tuu , mirul nampak then dia tepok tangan semua budak form5 pon ketawa woo woo kat meow, then dia ponn ikot ketawe sekali HAHAHA!
gile lha , pikir sweet lha ?
haha
tapi awesome gile lha time tuhh . tak pena pena aku kena gitu . Hemm segan wey dengan budak2 form5 semua dah tahu :3

Dia chat ngan kita kat Fb, alamak hati kita time tu berbunga bunga , haha
then dia mintak number kita , Ma'aihh lagi laahh suka aku di buat nyerr :DD
awak buat saya happy time tuu :)
syirah jadi peneman aku time aku tengah happy gile mase Chat :)
hehe.tak tahu lha nak cita ape lagi , banyak sgt. Malu nak cerita kat sini. :3 hihi

♥ Panda Meow  Ilove this nickname so much :*




Suka Post R ♥ R ? Meyh Comment sini :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan