Followers♥

Selasa, 11 September 2012

hari ini !

 

miss sangat kat blogger tau senanye . hehe.


Ohkayy nk Start cita nihhh , Jeng jeng jeng ! haha
waaaaaaaait !! nak cita pasal ape haaaaaaaaaaaaa ?
 tak tahu nk cita pasai apa .

pasal trial dulu ye , bole ? tak bole dah ar blahh ~
*Duckface sikit* xD HAHA!

okay firstly , mase nk dekat trial Spm hati aku takde rase takot langsong pon , takde rase excited ke ape semua takde . tersangat lah pelik kan ?haha tapi aku tengok budak2 yang baik yang alaaaa faham faham ah sendiri . haha dorng SENTIASE Mengelabah bila dah nk dekat seminggu tu lagi lagi bila dapat tahu sanisah cakap esok Exam ? *beritaburuk* haha *cepat cepat tarik buku* (saffa)
Takpe orang cakap "kita kena cool jgn mengelabah, tu name nye tak COOL kayy ? :P haha

* tapi sumpah aku takde rase takot pon nk trial that time* eeeeii pelik nye maya niyy !!
tapi membe aku pon same cakap yang  dorng takde rase takot pon , dorng pon biase2 jerrrr~

tapi ! Bila dah bermula nyer Exam , time malam tuu aku study betol betol , naseb baik esok nye exam Tasawur Islam , bole lah subjek tu okay sikit . hihi.
bila exam dah berlanjutan , time exam jer tengok kertas "perrrrrhhh susah weyy , bace yang ini , yang lain pule kelua -,-"
saket hati nehhh tauu ! errrhh tapi kita orng dapat soalan bocor haha!
dapat lah jgj point2 yang dorng suroh hafal kan :) heeeeeeeeeeeeeee !
takpe laahhh , alhamdulillah lahh dapat jugak aku jawab .
yang ade kosong kosong tuu , Maaf cikguu , titee tinggal kan , tapi sikit jer tak banyak ponggg :) *buat muka cumils sekejap* :b
haha!

yeaaaaaaaaaaaaay tinggal lagi 2 paper lagi , Bahasa Aran and Quran Sunnah je tinggal :)
Minggu depan kena habeskan cepat cepat ! nak horay horay :) haha!

ya Allah Mudah mudahan aku dapat menjawab dengan baik trial niee ,
Doakan kita tau tau tau ? :')
wish me luck okay ? :*

okay lah , nak tutop cerita , penat ah menaip jer dari tadi . haha.
k babai sweetheart blog , muah muah muah sikit .




kami sayang cikgu cikgu kami :D doakan kami SPM yang sebenar agar cemerlang , Aminnnnnnnnnnn :)





Suka Post R ♥ R ? Meyh Comment sini :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan